Klik hier voor meer informatie
HypoTop 2022 staat dus volledig in het teken van actief klantbeheer! Laat deze kans niet liggen en verlaat de dag met een grote glimlach en concrete handvatten hoe het morgen beter kan.
Kom je ook?
We herschrijven op HypoTop het verhaal van Linda, zodat je (nog beter) je klant aan je kunt binden. Naast inspiratie op de beursvloer kun je in vier rondes kiezen welke workshop je wil volgen. We verdelen de workshops in vier thema’s:
- De Client Officer is de regisseur
- De Client Officer laat zich zien
- De waarde van actief klantbeheer
- De Client Officer onderneemt actie.
Het (waargebeurde) verhaal van Linda
Linda heeft in haar leven meerdere keren een woning gekocht. Samen met haar partner kocht ze haar eerste huis. Na de scheiding kocht ze haar tweede woning. Gelukkig vond ze haar geluk in de liefde weer terug en besloot ze samen te gaan wonen. De gezamenlijke woning werd uitgebouwd en verduurzaamd. En uiteindelijk kocht ze samen met haar nieuwe liefde een vakantiewoning.
Heel veel momenten waar zij financieel advies goed kon gebruiken. Hoe komt het dat ze dan toch vier keer voor een andere adviseur heeft gekozen? Hoe had het advieskantoor een betere vertrouwensband met haar kunnen aangaan zodat zij alle keren bij dezelfde adviseur om raad kwam vragen? Antwoorden op deze vragen vind je op HypoTop.
Niemand weet wat de toekomst gaat brengen. Wat we wel weten is dat het de afgelopen jaren een gekkenhuis is geweest op de hypotheekmarkt. De grote oversluitbubbel is nu wel voorbij en we zien de rente onverwacht snel stijgen. Iedereen is het er wel over eens: dit heeft zijn weerslag op de markt en op het advieskantoor. Tijd voor een nieuwe aanpak!
Hoe geef jij het beste invulling aan actief klantbeheer? Daar kom je achter op 8 november 2022 op HypoTop!
HypoTop 2022 – Jouw route naar actief klantbeheer
Klik hier voor meer informatie
HypoTop 2022 staat dus volledig in het teken van actief klantbeheer! Laat deze kans niet liggen en verlaat de dag met een grote glimlach en concrete handvatten hoe het morgen beter kan.
Kom je ook?
We herschrijven op HypoTop het verhaal van Linda, zodat je (nog beter) je klant aan je kunt binden. Naast inspiratie op de beursvloer kun je in vier rondes kiezen welke workshop je wil volgen. We verdelen de workshops in vier thema’s:
- De Client Officer is de regisseur
- De Client Officer laat zich zien
- De waarde van actief klantbeheer
- De Client Officer onderneemt actie.
Het (waargebeurde) verhaal van Linda
Linda heeft in haar leven meerdere keren een woning gekocht. Samen met haar partner kocht ze haar eerste huis. Na de scheiding kocht ze haar tweede woning. Gelukkig vond ze haar geluk in de liefde weer terug en besloot ze samen te gaan wonen. De gezamenlijke woning werd uitgebouwd en verduurzaamd. En uiteindelijk kocht ze samen met haar nieuwe liefde een vakantiewoning.
Heel veel momenten waar zij financieel advies goed kon gebruiken. Hoe komt het dat ze dan toch vier keer voor een andere adviseur heeft gekozen? Hoe had het advieskantoor een betere vertrouwensband met haar kunnen aangaan zodat zij alle keren bij dezelfde adviseur om raad kwam vragen? Antwoorden op deze vragen vind je op HypoTop.
Hoe geef jij het beste invulling aan actief klantbeheer? Daar kom je achter op 8 november 2022 op HypoTop!