Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
Partnernieuws

Een loyale samenwerking komt ten goede aan het proces.

Hoe werken de arrangementen

Bij Nationale Waarborg maken we gebruik van een aantal verschillende arrangementen. De keuze van het arrangement is afhankelijk van een aantal factoren en de mate van samenwerking. De bij ons aangesloten kantoren maken in eerste instantie gebruik van het standaard Nationale Waarborg arrangement. Dit houdt in dat de garantiekosten 0,9% zijn van het garantiebedrag met een minimum van 100 euro. Al vanaf een jaarvolume van minimaal 10 bankgaranties, komt het advieskantoor in aanmerking voor een speciaal arrangement.

Bovendien bieden we bij een jaarproductie van tenminste 25 bankgaranties de mogelijkheid om deel te nemen aan het NWB Plus arrangement. Dit arrangement houdt een vergoeding in voor het advieskantoor óf een korting voor de klant op de kosten van de bankgarantie. Die keuze is aan het kantoor, en is per bankgarantie te maken. Advieskantoren kunnen contact opnemen met het accountmanagement Linda Bogaars (06 204 303 16) of Louise Bergman (06 316 208 78) om over de mogelijkheden te overleggen.

Loyaliteit creëren en behouden

Als Client Officer ben jij dé aangewezen persoon om die loyale samenwerking met jouw klanten te creëren en te behouden. Door contact te onderhouden met de klanten en ze te bedanken voor hun loyaliteit, schep je een band die in de toekomst zijn vruchten af kan werpen. Wij deden dit door de kantoren die in aanmerking komen voor ons loyaliteitsprogramma per post een brief met flyer en uitleg te sturen. In een tijd waar veel via e-mail gecommuniceerd wordt, valt een fysieke brief vaak meer op. Contact houden met klanten is belangrijk. Belangstelling tonen levert bovendien belangrijke inzichten op.  

Laten merken dat de klant ertoe doet is essentieel voor een toekomstbestendige samenwerking, maar levert ook interessante feedback op waardoor de dienstverlening keer op keer kan worden geoptimaliseerd. Zo vroegen wij de advieskantoren op welke manier wij de samenwerking konden intensiveren. Dat leverde onder andere de nieuwe arrangementen op. Daarnaast hebben we een marketingpakket ontwikkeld waarmee de adviseur de klant nog beter kan informeren over de waarde en feiten van de bankgarantie.

De samenwerking met de advieskantoren en de loyaliteit die daaruit voortvloeit vinden wij belangrijk. Wij zijn deze kantoren dankbaar dat zij bij ons de bankgarantie aanvragen en daar geven wij graag wat voor terug. Kernwaarden van Nationale Waarborg zijn gemak, service en snelheid. Dankzij een goed samenspel tussen adviseur, Client Officer en onze acceptanten kunnen we deze kernwaarden waar maken. Een loyale samenwerking komt ten goede aan het proces.

Dankzij jarenlange samenwerking met een groot aantal intermediairkantoren is Nationale Waarborg marktleider in bankgaranties. Veel van deze kantoren vraagt op continue basis de bankgaranties bij ons aan. Voor een groot deel van deze groep, die eerder gebruik maakte van het standaard arrangement, biedt Nationale Waarborg vanaf 1 januari 2022 een speciaal arrangement met diverse voordelen.

Nationale Waarborg waardeert loyaliteit

Partnernieuws

Een loyale samenwerking komt ten goede aan het proces.

Hoe werken de arrangementen

Bij Nationale Waarborg maken we gebruik van een aantal verschillende arrangementen. De keuze van het arrangement is afhankelijk van een aantal factoren en de mate van samenwerking. De bij ons aangesloten kantoren maken in eerste instantie gebruik van het standaard Nationale Waarborg arrangement. Dit houdt in dat de garantiekosten 0,9% zijn van het garantiebedrag met een minimum van 100 euro. Al vanaf een jaarvolume van minimaal 10 bankgaranties, komt het advieskantoor in aanmerking voor een speciaal arrangement.

Bovendien bieden we bij een jaarproductie van tenminste 25 bankgaranties de mogelijkheid om deel te nemen aan het NWB Plus arrangement. Dit arrangement houdt een vergoeding in voor het advieskantoor óf een korting voor de klant op de kosten van de bankgarantie. Die keuze is aan het kantoor, en is per bankgarantie te maken. Advieskantoren kunnen contact opnemen met het accountmanagement Linda Bogaars (06 204 303 16) of Louise Bergman (06 316 208 78) om over de mogelijkheden te overleggen.

Nationale Waarborg waardeert loyaliteit

Loyaliteit creëren en behouden

Als Client Officer ben jij dé aangewezen persoon om die loyale samenwerking met jouw klanten te creëren en te behouden. Door contact te onderhouden met de klanten en ze te bedanken voor hun loyaliteit, schep je een band die in de toekomst zijn vruchten af kan werpen. Wij deden dit door de kantoren die in aanmerking komen voor ons loyaliteitsprogramma per post een brief met flyer en uitleg te sturen. In een tijd waar veel via e-mail gecommuniceerd wordt, valt een fysieke brief vaak meer op. Contact houden met klanten is belangrijk. Belangstelling tonen levert bovendien belangrijke inzichten op.  

Laten merken dat de klant ertoe doet is essentieel voor een toekomstbestendige samenwerking, maar levert ook interessante feedback op waardoor de dienstverlening keer op keer kan worden geoptimaliseerd. Zo vroegen wij de advieskantoren op welke manier wij de samenwerking konden intensiveren. Dat leverde onder andere de nieuwe arrangementen op. Daarnaast hebben we een marketingpakket ontwikkeld waarmee de adviseur de klant nog beter kan informeren over de waarde en feiten van de bankgarantie.

De samenwerking met de advieskantoren en de loyaliteit die daaruit voortvloeit vinden wij belangrijk. Wij zijn deze kantoren dankbaar dat zij bij ons de bankgarantie aanvragen en daar geven wij graag wat voor terug. Kernwaarden van Nationale Waarborg zijn gemak, service en snelheid. Dankzij een goed samenspel tussen adviseur, Client Officer en onze acceptanten kunnen we deze kernwaarden waar maken. Een loyale samenwerking komt ten goede aan het proces.