Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Jouw verhaal als voorbeeld voor anderen

VOORWOORD

Dit is de eerste editie van het Client Officer Magazine van 2022. Een jaar dat de potentie heeft om bruisend te worden. Een jaar waarin we hopelijk de Covid-pandemie achter ons kunnen laten en elkaar weer mogen ontmoeten. Een jaar met een nieuw kabinet en ambitieuze doelstellingen die zijn weerslag zullen hebben op onze branche. Er wordt vanuit Den Haag vol ingezet op duurzaamheid en groene investeringen. Op dat gebied ligt er een grote taak voor het advieskantoor om alle mogelijkheden duidelijk te maken aan de consument.

Ook het Client Officer Platform heeft dit jaar een ambitieuze kalender waarmee we achter de schermen al flink aan het werk zijn. Onze website en de HypoTop-website gaan op de schop en zullen binnenkort gevuld worden met vakinhoudelijke content en achtergrondverhalen ter inspiratie over hoe je de klant in de toekomst het best van dienst kan zijn. Daarnaast verheugen we ons op het HypoTop-congres dat plaatsvindt op dinsdag 21 juni 2022 in het Van der Valk hotel te Almere. Dit congres is het vervolg op de succesvolle première in Spant! in Bussum in 2019 en is speciaal bedoeld voor de Client Officer en alle binnendienstmedewerkers.

Omdat het thema van dit congres zich richt op Actief Klantbeheer nodigen we ook de adviseur uit voor dit congres. Klantbediening is in onze ogen het meest optimaal als er sprake is van een goed samenspel tussen adviseur en binnendienstmedewerker. Tijdens het congres laten we de adviseur zien welke belangrijke en vaak doorslaggevende rol een Client Officer kan hebben als deze de vrijheid krijgt om op een proactieve manier de bestaande klanten te benaderen. Hoe jij dat als Client Officer gaat doen? Dat lees je de komende maanden in dit magazine en op de website die speciaal bedoeld is voor jou!

Natuurlijk zijn wij ook benieuwd naar jouw ideeën over actief klantbeheer. Wat doet jouw kantoor op dit gebied en wat is jouw rol hierin? Wil jij jouw verhaal delen en als voorbeeld dienen voor de rest van de financiële branche? Geef je dan op voor de rubriek Het verhaal van… In deze editie bijt Petra Zeevat-Pieren van het Apeldoornse Zeevat hypotheken & verzekeringen het spits af.

Veel leesplezier!

Antoinette Kalkman

 PS Opgeven voor Het verhaal van… kan via info@clientofficer.nl

Jouw verhaal als voorbeeld voor anderen

VOORWOORD

Antoinette Kalkman  Ambassadeur HypoTop & Client Officer Platform

Ook het Client Officer Platform heeft dit jaar een ambitieuze kalender waarmee we achter de schermen al flink aan het werk zijn. Onze website en de HypoTop-website gaan op de schop en zullen binnenkort gevuld worden met vakinhoudelijke content en achtergrondverhalen ter inspiratie over hoe je de klant in de toekomst het best van dienst kan zijn. Daarnaast verheugen we ons op het HypoTop-congres dat plaatsvindt op dinsdag 21 juni 2022 in het Van der Valk hotel te Almere. Dit congres is het vervolg op de succesvolle première in Spant! in Bussum in 2019 en is speciaal bedoeld voor de Client Officer en alle binnendienstmedewerkers.

Omdat het thema van dit congres zich richt op Actief Klantbeheer nodigen we ook de adviseur uit voor dit congres. Klantbediening is in onze ogen het meest optimaal als er sprake is van een goed samenspel tussen adviseur en binnendienstmedewerker. Tijdens het congres laten we de adviseur zien welke belangrijke en vaak doorslaggevende rol een Client Officer kan hebben als deze de vrijheid krijgt om op een proactieve manier de bestaande klanten te benaderen. Hoe jij dat als Client Officer gaat doen? Dat lees je de komende maanden in dit magazine en op de website die speciaal bedoeld is voor jou!

Natuurlijk zijn wij ook benieuwd naar jouw ideeën over actief klantbeheer. Wat doet jouw kantoor op dit gebied en wat is jouw rol hierin? Wil jij jouw verhaal delen en als voorbeeld dienen voor de rest van de financiële branche? Geef je dan op voor de rubriek Het verhaal van… In deze editie bijt Petra Zeevat-Pieren van het Apeldoornse Zeevat hypotheken & verzekeringen het spits af.

Veel leesplezier!

Antoinette Kalkman

 PS Opgeven voor Het verhaal van… kan via info@clientofficer.nl