de nationale Hypotheekbond
Meer klantinfo voor gerichter, tijdig advies
Direct aan de slag met de Actiefbeheerscan
Op je vingers getikt worden door het KiFiD omdat je nazorg te wensen overlaat. Dat wil natuurlijk geen enkel advieskantoor. Toch gebeurt dit nog regelmatig.
Uit een analyse van de uitspraken van de Geschillencommissie in 2020 blijkt dat zij kijkt of er (aantoonbaar) afspraken bestaan over de nazorg. En naar wat klanten mogen verwachten. Handelt een adviseur ‘redelijk en bekwaam’ bij het nakomen van zijn afspraken? Om daaraan tegemoet te komen introduceert de Nationale Hypotheekbond de Actiefbeheerscan. Een laagdrempelig en praktisch hulpmiddel, niet alleen voor de nazorg maar ook voor het benutten van commerciële kansen. Ter illustratie organiseren zij drie online trainingen rondom dit thema, met bevlogen sprekers.
“Als Hypotheekbond zetten wij actief klantbeheer en nazorg al meer dan tien jaar op de kaart. Eén van de succesfactoren daarbij is het beschikken over actuele klantdata. Helaas delen lang niet alle geldverstrekkers hun klant- en productdata proactief met de advieskantoren. Vandaar dit initiatief. Voor ons is het een prima aanvulling op PortefeuilleSignalen, maar het helpt natuurlijk ook adviseurs die daar nog niet mee werken”.
Jeroen Oversteegen
Client Officers die meer willen weten over de eisen die KiFiD stelt en willen leren hoe actief beheer helpt met het bestendigen en uitbouwen van klantrelaties kunnen kosteloos deelnemen aan online trainingen over actief klantbeheer en de Actiefbeheerscan. Ervaren trainers belichten vanuit hun eigen expertise hoe invulling te geven aan actief klantbeheer. Voor meer informatie en inschrijven: www.actiefbeheerscan.nl/meerinformatie. Zit een training vol? Registreer je dan op de wachtlijst. Dan hoor jij het als eerste zodra er weer een nieuwe training gepland is.
Gratis online training actief beheer
de nationale Hypotheekbond
Meer klantinfo voor gerichter, tijdig advies
Direct aan de slag met de Actiefbeheerscan
Uit een analyse van de uitspraken van de Geschillencommissie in 2020 blijkt dat zij kijkt of er (aantoonbaar) afspraken bestaan over de nazorg. En naar wat klanten mogen verwachten. Handelt een adviseur ‘redelijk en bekwaam’ bij het nakomen van zijn afspraken? Om daaraan tegemoet te komen introduceert de Nationale Hypotheekbond de Actiefbeheerscan. Een laagdrempelig en praktisch hulpmiddel, niet alleen voor de nazorg maar ook voor het benutten van commerciële kansen. Ter illustratie organiseren zij drie online trainingen rondom dit thema, met bevlogen sprekers.
“Als Hypotheekbond zetten wij actief klantbeheer en nazorg al meer dan tien jaar op de kaart. Eén van de succesfactoren daarbij is het beschikken over actuele klantdata. Helaas delen lang niet alle geldverstrekkers hun klant- en productdata proactief met de advieskantoren. Vandaar dit initiatief. Voor ons is het een prima aanvulling op PortefeuilleSignalen, maar het helpt natuurlijk ook adviseurs die daar nog niet mee werken”.
Jeroen Oversteegen
Client Officers die meer willen weten over de eisen die KiFiD stelt en willen leren hoe actief beheer helpt met het bestendigen en uitbouwen van klantrelaties kunnen kosteloos deelnemen aan online trainingen over actief klantbeheer en de Actiefbeheerscan. Ervaren trainers belichten vanuit hun eigen expertise hoe invulling te geven aan actief klantbeheer. Voor meer informatie en inschrijven: www.actiefbeheerscan.nl/meerinformatie. Zit een training vol? Registreer je dan op de wachtlijst. Dan hoor jij het als eerste zodra er weer een nieuwe training gepland is.
Gratis online training actief beheer