Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.
desk2.jpg

Een probleem?
Nee… een oplossing!

Ik ben Gloria en werk al bijna 15 jaar bij Attens Hypotheken als hypotheekacceptant. Attens Hypotheken is er speciaal voor mensen die werkzaam zijn in zorg en welzijn. Echt bijzondere mensen, in bijzondere financiële omstandigheden.

Bij ons op kantoor heerst een zeer prettige en collegiale sfeer; we hebben een heel leuk team dat met zorg en aandacht de hypotheekwensen van onze klanten verwezenlijkt.

Mijn werkdag is afwisselend, leerrijk, intensief en uitdagend. Ik verwerk voornamelijk hypotheekaanvragen en beoordeel de bijbehorende dossierstukken. Kortgezegd beoordeel ik een hypotheekdossier! Bij die beoordeling hou ik rekening met wet- en regelgeving en de recente wijzigingen. Ik maak constant een afweging tussen het kantbelang en het belang van ons bedrijf. Daarbij kijk ik naar bepaalde risico‘s; het ene moment beoordeel ik een hypotheekdossier zonder aanvullende vragen te stellen aan de klant, het andere moment ben ik weer aan het sparren met een collega. In dat laatste geval is het hypotheekdossier snel afgerond.

Sparren met collega’s

Zijn er onduidelijkheden in een hypotheekdossier dan ga ik op zoek naar antwoorden. Ik overleg met de adviseur en mijn collega’s en ga op zoek naar extra informatie op internet. Hierdoor verkrijg ik ook kennis over andere hypotheekonderwerpen. Soms lukt het niet om meteen samen met de adviseur en de klant tot een oplossing te komen. Ik vind het dan een uitdaging om klantgerichte oplossingen te vinden.

In oplossingen denken

Wat ik ook belangrijk vind is proactief na te denken over de verbetering van ons hypotheekproces. Ik realiseer me dat verbeteren een continu proces is. Blijkt er onduidelijkheid te zijn voor onze klanten en kunnen we ons proces optimaliseren? Dan schakel ik snel met de verantwoordelijke collega’s en ondernemen we samen actie. Zo kunnen we de samenwerking met onze klanten steeds verbeteren.

Proactief denken, zo belangrijk

Heb jij vragen of tips om onze dienstverlening verder te kunnen verbeteren? Ik hoor graag van je! Mail naar gloria.rigters@achmea.nl

Groetjes,

Gloria!

Ik realiseer me dat verbeteren een continu proces is

Gloria Rigters werkzaam als hypotheekacceptant bij Attens Hypotheken bijt in deze column de spits af

column_co.png
Column
desk2.jpg

Een probleem?
Nee… een oplossing!

Ik ben Gloria en werk al bijna 15 jaar bij Attens Hypotheken als hypotheekacceptant. Attens Hypotheken is er speciaal voor mensen die werkzaam zijn in zorg en welzijn. Echt bijzondere mensen, in bijzondere financiële omstandigheden.

column_co.png

Gloria Rigters werkzaam als hypotheekacceptant bij Attens Hypotheken bijt in deze column de spits af

Bij ons op kantoor heerst een zeer prettige en collegiale sfeer; we hebben een heel leuk team dat met zorg en aandacht de hypotheekwensen van onze klanten verwezenlijkt.

Mijn werkdag is afwisselend, leerrijk, intensief en uitdagend. Ik verwerk voornamelijk hypotheekaanvragen en beoordeel de bijbehorende dossierstukken. Kortgezegd beoordeel ik een hypotheekdossier! Bij die beoordeling hou ik rekening met wet- en regelgeving en de recente wijzigingen. Ik maak constant een afweging tussen het kantbelang en het belang van ons bedrijf. Daarbij kijk ik naar bepaalde risico‘s; het ene moment beoordeel ik een hypotheekdossier zonder aanvullende vragen te stellen aan de klant, het andere moment ben ik weer aan het sparren met een collega. In dat laatste geval is het hypotheekdossier snel afgerond.

Sparren met collega’s

Ik realiseer me dat verbeteren een continu proces is

Zijn er onduidelijkheden in een hypotheekdossier dan ga ik op zoek naar antwoorden. Ik overleg met de adviseur en mijn collega’s en ga op zoek naar extra informatie op internet. Hierdoor verkrijg ik ook kennis over andere hypotheekonderwerpen. Soms lukt het niet om meteen samen met de adviseur en de klant tot een oplossing te komen. Ik vind het dan een uitdaging om klantgerichte oplossingen te vinden.

In oplossingen denken

Wat ik ook belangrijk vind is proactief na te denken over de verbetering van ons hypotheekproces. Ik realiseer me dat verbeteren een continu proces is. Blijkt er onduidelijkheid te zijn voor onze klanten en kunnen we ons proces optimaliseren? Dan schakel ik snel met de verantwoordelijke collega’s en ondernemen we samen actie. Zo kunnen we de samenwerking met onze klanten steeds verbeteren.

Proactief denken, zo belangrijk

Heb jij vragen of tips om onze dienstverlening verder te kunnen verbeteren? Ik hoor graag van je! Mail naar gloria.rigters@achmea.nl

Groetjes,

Gloria!

Column